Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih provodi svake godine u proljeće, od 2018.
8. Dani medijske pismenosti održavaju se od 7. do 13. travnja 2025. U fokusu je osvještavanje djece i mladih o digitalnom otisku, koji stvaraju svojim aktivnostima na internetu i društvenim mrežama, te edukacija o dezinformacijama i provjeravanju informacija.
Knjižničarka je tom prigodom učenike 5. razreda upoznala sa čarobnim svijetom svjetski poznatog Harry Pottera. Učenici su imali priliku pogledati ulomke iz filma prvog serijala autorice, a na koncu se informirati o školskim predmetima koje je mladi čarobnjak Harry imao priliku pohađati u čarobnjačkoj školi Hogwarts. Tako su saznali nešto više o kolegijima pod nazivom Preobrazba, Obrana od mračnih sila, Čarolije, Čarobni napici, Astronomija, Povijest magije, Travarstvo, Aritmancija, Bezjačke studije, Drevne rune, Proricanje sudbine, Skrb za magična stvorenja, Oklumencija, Letenje i Aparacija. Nakon što su uronili u svijet Hogwarts škole, imali su zadatak te predmete donijeti u našu školu.
U grupama su donijeli zanimljive ideje pa je tako naša škola u njihvoj mašti bila bogatija za kolegije Letenje, Čarobni napici i Skrb za magična ideja. Letenje bi se, po njima, odvijalo na terenu i u dvorištu ispred škole, a povremeno i na krovu. Svatko bi, umjesto udžbenika, dobio metle, ali letjeti bi se moglo i na drugim predmetima. Kao glavna aktivnost na satu letenja bilo bi vježbanje nogometnog letenja, a za cure učenje letećeg plesa. Skrb za magična stvorenja učenici su zamislili da se odvija ispred škole. Točnije, magična stvorenja bi slobodno šetala školskim dvorištem, a neka bi se nalazila i u posebnim staklenicima. Zanimljiv je i predmet Čarobni napici kojeg bi predvodili profesori iz Kemije i Fizike, a glavni bi cilj bio stvoriti napitak pomoću kojeg će učenici znati riješiti svaki ispit znanja.